пʼятниця, 23 квітня 2021 р.

 Консультація для батьків «Граємо всюди»

        Ігри - один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників - засіб пізнання навколишнього.  У грі дитина розвивається фізично, у нього виховується кмітливість, працьовитість, ініціатива. З допомогою ігор вихователь здійснює сенсорне виховання дітей, розвиває пізнавальні процеси (допитливість, розуміння взаємозв'язку найпростіших явищ тощо). Гру використовують як засіб розвитку мислення, мови, уяви, пам'яті, розширення і закріплення уявлень про навколишнє життя. Враховуючи, що гра є провідною діяльністю дітей дошкільного віку, то в дитячому садку гру можна використовувати в освітній діяльності, в ході режимних моментів, в самостійній діяльності дітей. 


        А як використовувати ігри в домашніх умовах? 



«Ігри на кухні»

        Використовуючи гру при організації повсякденних домашніх справ можна навчити малюка багато чого корисного і цікавого. Н-р, при приготуванні обіду можна на кухні пограти з дитиною в такі ігри:

«Їстівне-неїстівне»

Мета: розвиток уваги, пам'яті, розширення словникового запасу.

Правила гри: 

Дорослий називає різні предмети (н-р, картопля, ніж, виделка, торт, каструля і т. п.) дитина в свою чергу повинен відповідати «їстівне» або «неїстівне». Потім можна помінятися ролями.


 «Смачні» загадки"


В полі народився,

На заводі варився,

На столі розчинився.

Відповідь: Цукор


Маленьке, здобне

Колесо їстівне.

Я одна його не з'їм,

Розділю діткам всім.

Відповідь: Бублик

 

Дідусь сміється,

на ньому шубонька трясеться.

Відповідь: Кисіль




Загадки про їжу на українській мові


В воді родиться, а води боїться.

Відповідь: Сіль

Наші поросятки зросли на грядці,

До сонечка бочком, хвостики гачком.

Ці поросятки грають з нами в хованки.

Відповідь: Огірки

https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-yizhu-na-ukrayinskiy-movi/ 


«Колір, форма, розмір»

Мета: розвиток пам'яті, мислення, уважності, логіки.

Правила гри: запропонувати дитині назвати продукти (предмети на кухні) певного кольору, форми, розміру.


«Вгадай»

Мета: формування вміння думати і аналізувати, збагачення мови, розвитку творчого мислення, уяви, пам'яті.

Правила гри: Запропонуйте дитині вгадати предмет, описуваний вами, на задану тему. Потім нехай спробує описати предмет дитина, а ви відгадуєте!


«Хто більше»

Мета: розвиток уваги, пам'яті, розширення словникового запасу.

Правила гри: Спільно з дитиною виберіть тему гру (н-р: «Посуд») і по черзі називаєте посуд. Хто більше назвав, той і виграв!


«Назви лагідно»

Мета: формування навичок словотворення.

Правила гри:  назвати будь-яке слово, а дитина повинна назвати його ласкаво, н-р, моркву-морковочка, тарілка-тарілочка і т.д.


Завдання на розвиток дрібної моторики:


1. розсортувати білу і червону квасолю;

2. викласти з квасолі яку-небудь фігуру, цифру, букву, слово...;

3. в мішечок покласти крупу (рис/гречка/горох) і дрібні іграшки з кіндер-сюрпризу. Вгадати на дотик знайдений в мішечку предмет;

4. порахувати скільки їдалень (чайних) ложок, н-р, рису увійде чашку, банку...


Спілкування в грі не проходить безплідно для малюка. Чим більше випадає дорогих хвилин у товаристві близьких йому людей, тим більше любові між ними в подальшому.

Фантазуйте і грайте на здоров'я!

Немає коментарів:

Дописати коментар

  « Експрес-допомога: знижуємо напруження та долаємо тривогу в умовах невизначеності» Мета консультації :  - Надати практичні рекомендації...